torsdag, maj 15, 2008

Utmaning

Fick en utmaning av Marina. Jag ska skriva mitt senaste, sämsta och bästa köp.

Det senaste köp jag gjorde var ett par skor idag.





Det sämsta köp jag gjort har jag funderat på sen igår, jag har nog en viss förmåga att förtränga dåliga köp för det kändes som jag aldrig har gjort nåt sånt.
Men.
Såklart finns det några, ett var när jag köpte en, för mej, dyr APS-kamera som förvisso tog bra bilder men de var dyra att framkalla och jag fick klippa alla kort till standardformat för de skulle passa i albumen. Det var ett dåligt köp.

Jag är däremot överlycklig för min digitalkamera, som nästan skulle passa som mitt bästa köp, det skulle även huset kunna vara eller min cykel, jag tror knappast jag skulle kunna leva utan min mobiltelefon men jag väljer





datorn som bästa köp.
Den används till mycket, blogga, maila, chatta, spela, söka, läsa, listan kan göras lång och den går ibland dygnet runt här.

Nu ska den i alla fall stängas av för jag fick nytt nummer av allt om trädgård igår som jag inte hunnit läsa.

2 kommentarer:

Marina sa...

Snygga skor! Visst är datorn en kanoninvestering. Utan den skulle man ju inte kunna blogga. Jag vill ha en bärbar nu. Vi har ju vår i sovrummet och det känns lite trist att sitta här uppe på kvällarna. Lite osocialt kan man väl säga.

Anonym sa...

Hej du!
Var det inte du som ville ge mig ett par dåliga skor som inte passade dig eller mig?
Kram mamma