lördag, maj 10, 2008

Jobbehelg

Vaknade ett par minuter innan klockan skulle ringa av en nysattack, dvs att jag nyser en si sådär 15- 20 gånger i rad så i stället för att ligga kvar och snooza fick jag gå upp och snyta mej.
Därför hinner jag skriva idag, för jag jobbar mellan kl 7-21.30 och inte visste jag att det skulle bli den finaste helgen i år när jag tackade ja till ett byte.

Denna helgens projekt är:
lördag- under lunchen ligga i trädgården och sova
söndag- innan jag börjar arbeta, möjligtvis att vattna blommorna, resten får övriga i familjen stå för.

Önskar er alla en underbar pingst!


1 kommentar:

Marina sa...

Att det är pingst glöms lätt bort numera tycker jag.
Så trist att behöva jobba denna helgen.Jag jobbar visserligen i morgon men det är ändå utomhus. Jag har kanske inget jobb kvar snart eller har jag bara 50 %. Jobbar ju 75 nu. Du får så klart inte säga något om det på måndag men det behöver jag ju egentligen inte skriva. Vi ska ha möte igen på tisdag. Denhär helgen känns alltså sådär. Nu ska jag ut till blommorna igen, där mår jag bäst.