söndag, maj 18, 2008

Planteringstagen

Nu har jag planterat ut det mesta av det jag fick av Marina. En del står på väntan i krukor och en del har kommit på plats där jag hoppas de ska trivas.





Anders kämpar för fullt där vi hade poolen att få bort allt.
Snart har jag en ny rabatt, Anders har en ny bit gräsmatta och tomten blir ljusare och luftigare. Vinst för alla!
Självklart låter vi barnen göra grovjobbet =)





Huset behöver målas där pooldäcket har stått men det tror jag ska gå snabbt och som tur är sparade vi färg till den biten.


Dessa små får vänta nån dag till innan jag vet var de ska hamna. Nu ska jag fira resten av söndagen på mitt jobb.


2 kommentarer:

Marina sa...

Så klart att barnen ska göra tyngsta jobbet! Blir nog en mycket fin rabatt där. Var lite försiktig med kommentarer på engelska och med länkar i, men det fattade du nog själ. Jag fick en på spanska en gång men av det lilla som gick att förstå så var det nog ingen länk jag ville titta på.

Anonym sa...

Va duktiga barnen är och gräddpelargonen var ju helt underbar.
Kram mamma