söndag, juni 01, 2008

Min första utmärkelse



Fick idag min första utmärkelse av Anjas hill. Tack för den Anja, jag blev mycket glad och stolt, jag ska göra mitt bästa för att leva upp till den.

Jag skickar den med varmt hjärta till Marina för hon inspirerar mej, och många andra, till att leva i nuet och njuta av dagen.





Jag fick en gräddpelargon av henne för ett tag sedan och den verkar att gilla sitt nya läge för den har fått en hel del nya blommor. Det är min första pelargon som jag känner att jag verkligen vill ska överleva och växa till en stor, mångårig skönhet.







Ibland blir det så att nåt händer antingen att man mognar med tiden eller att man har fått större förståelse för nåt som nu detta med jag och pelargonen. När Marina erbjöd en till en annan först tänkte jag inte ens på den som en blomma jag ville ha, jag har aldrig riktigt förstått det här med pelargoner, men när jag sen fick en själv så blev jag nästan lite förälskad i den lilla söta skira blomman.

Så kan det bli.





Eller är jag bara så glad för min utmärkelse att allt blir lite rosa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Millan! Du är verkligen värd utmärkelsen och jag önskar av hela mitt hjärta att många nya bloggare hittar till dig!

kram, Anja

Marina sa...

Grattis! Du är ju helt klart kreativ det vet jag. Visst är det härligt när mna inte är sämre än att man kan ändra sig, som när det gäller pelargoner tex. Kul att du gillar lilla gräddisen.
Tack så mycket för att du skickar utmärkelsen vidare till mig! Nu måste jag fundera på vem som ska få den av mig.....