lördag, november 08, 2008

Utmaning


Jag fick en utmaning av Nina att jag ska berätta sju saker om mig själv




På min lediga tid gör jag helst:




  • påtar i trädgården


  • fotograferar


  • läser helst deckare, ett litet mord då och då piggar alltid upp


  • sitter och surfar/bloggar


  • ser film


Jag kan inte men vill kunna:





  • sjunga, det låter illa, mycket illa


  • dansa, tror att nån missade taktkänslan när jag skapades




Sen skulle man skicka detta vidare så Jenny , Kristina och Petra är ni sugna på utmaningen så är jag nyfiken på era svar.

3 kommentarer:

Marina sa...

Då är vi två som inte kan sjung! Jag fick alltid läsa dikt istället för att sjunga.
Hoppas helgen förlöper bra!

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Hejsan Millan, vet du hur jag fick min son att sova? ´Han vill att jag läser sagor vid sängdags, och jag läste och läste...men han blev ju aldrig trött..så kom jag på att ´mammor ska sjunga för barnen..tjohooo, se där, så fort jag började sjunger barnvisor så lotsades han att sova, bara för att jag skulle sluta sjunga....mer behövs inte förklaras? Right ;O)

NinaH sa...

Fniss- kortfattat & precist, Millan!;-)
Kul att läsa om dina "fritidsintressen" & delar ju de flesta med dig. Men va??- inte sång?! Skrålade ni inte på din f-dag härförleden tyckte jag att jag att jag läste?!;-) Och det var kul dessutom?!;-)
Du- misstolka i alla fall inte det där med "dans" som jag hade med i vad "musik" var för mig! Det är INTE lika med showdans (dottern som är proffs tycker jag har två vänsterfötter när hon skulle träna oss för något shownummer!";-)....) och inte gärna sällskapsdans heller... om man inte räknar dans kring midsommarstång eller annan rinngdans med barn dit alltså!;-)... Takt känner jag förstås... Men "dans" för mig är mer "fri dans"/rörelse till tex. en skön soul-låt & så! Det gillar jag! (Var nog afrikan i mitt förra liv?!;-)...)