onsdag, november 12, 2008

Julmarknad i Huseby




Idag kompade vi ut en timme och körde de 11 milen till Huseby för att gå på julmarknad.
Nää jag är inte hysterisk.
Bara barnslig förtjust i att gå på julmarknader och det verkar bli värre för varje år....
Det blev en honungssenap och lite marsipan så jag är en dålig konsument men nöjet ligger i att gå runt bland hantverkarna och titta och få inspiration på vad man själv vill göra.



Sådana här lyktor fanns det gott om tyvärr inget för min plånbok och inte kan jag göra dem heller.

4 kommentarer:

Marina sa...

Jag är så klart lite avis för att inte jag varit där. Men att åka utan en krona på fickan hade ju itne varit så kul. Även om jag ocks njuter av att bara titta så vill jag veta att jag kan köpa någonting i alla fall.
Ha en bra torsdag och hoppas du delar med dig av ev. inspiration du fick där uppe.

Jenny sa...

Nej, det är väl inte alltid man måste handla. Bara mysigt att gå runt och titta och få julstämning. Jobbar du idag? Vi hörs Kramis

Anonym sa...

tack för ytterligare en trevlig kväll hos er med god mat och dryck.Jag har svårt att förstå hur fort tiden går, MATILDA ÄR 14 ÅR!!!!!!!!! Men jag lärde henne att dansa vals ikväll så hon och jag har ialla fall takten i oss.
Kram mamma.

NinaH sa...

Åh! Nu är jag grön av avund! Först Ovesholm. Och så Huseby! Också!! Jag ville dit!! Ju! Men... tyvärr blir det inte tid för några julmarknader i år för min del... verkar det som... Snyft... (Jag älskar dem också!)
Kul läsa om dina eskapader i alla fall!;-)