söndag, november 16, 2008

Julkort

I morse när jag körde till jobbet tänkte jag ut vad jag skulle göra imorgon när jag var ledig och hade planerat en bra dag tyckte jag tills jag kom på att jag inte är ledig förrän på tisdag.




Nåja det blev lite pyssel ikväll med barnen, vi började göra julkort. Vi är noviser i den världen men det är kul och vi lär oss efter hand, så vi fortsätter nog och gör det några kvällar till.




Jag visar bara mina kort för barnens ska vara till julklappar och det kan man ju inte visa innan julafton....

3 kommentarer:

Marina sa...

Vadå novis??? Hur fina och proffsiga som helst och snyggt format också.
VIlken trist upptäckt att du inte är ledig som du trodde, bättre när det är på andra hållet.
Julkorten går det trögt med hemma hos oss. Vi måste ta tag i dem nu snart så vi slipper stressa. MEn jag vill göra det när jag itne har en tid att passa och då finns inte så många tillfällen.
Ha en bra måndag trots jobb.

Min Gröna Täppa sa...

Jättefina julkort! Jag tycker formatet var läckert! Jag ska ta kort och lägga ut mina på bloggen under dagen.

Ha det bra

Lily of the valley sa...

Jättefina! Det märks inte att ni är nybörjare.
Kram Lily