måndag, juli 14, 2008

Bröllopsdag

Vi har 8-års bröllopsdag idag, den firade vi nere på Tosselilla med grannarna. Matilda och Johanna hade bakat en överraskningatårta till oss.





Den var himla god.
Matilda hade även varit inne på scrapblog och "scrappat" en bild till oss.





Det är inte helt enkelt att få till nåt där men den är fin för att vara den första och det är ett roligt tidsfördriv något som både jag och Matilda tycker.

Så var det min "fantastiska" nya rabatt som jag har skrivit om





Nu när det är klart ser den ganska fjuttig ut man kan undra om det ens kan kallas rabatt.
Det blev klematis, alunrot, violer och en rosenböna i den tillvidare och allt ser så prydligt ut nu innan det har vuxit till sig att man har lust att rufsa till det lite =).

7 kommentarer:

Malin - I min trädgård sa...

Oj vilken tårta! Det var ju gulligt!

Vilken fin blogg - hit kommer jag fler gånger :).

Britt sa...

Vilken trevlig rabatt, kul med lite annurlunda form. Trevligt med bröllopsdag.//Britt

NinaH sa...

Men den blev fin! Rabatten alltså! Ser fram emot att se den i blom!Och: Grattis på åtta-års- bröllopsdagen!!

Jenny sa...

Vad gulligt av Matilda och Johanna.
Skönt att ni hade det bra på Tosselilla, kommer snart och hämtar upp dig. Försöker ragga barnvakt får se hur det går.
Vad fint du gjort i rabatten. Ses snart Kramis

Marina sa...

Grattis en dag efter på bröllopsdagen! Så fin tårta och vilken kul grej matilda gjort. Vilken sida gör man sånt på? Både Erica och jag gillar ju att scrappa. Rabatter som är helt nya ser ju itne så mycket ut för världen men den tar sig säkert och blir hur fin som helst.

Susanne Lindén sa...

Grattis på bröllopsdagen!

Tack för hälsningen i min blogg. Kul att jag kan ge dig lite inspiration. Tårtan ser jättegod ut och "scrappbilden" blev oxså fin. Håller med dig om att det inte är så lätt att digitalscrappa, tar sin tid att komma underfund med programmet. Rabatten blev hur fin som helst, den har du lyckats bra med.

Ha det bra!

Anonym sa...

Men så söta ni var och är! Gratulerar till den åttaåriga bröllopsdagen.
Och rabatten är ju finfin!

mvh, Anja