tisdag, oktober 07, 2008

Rätt stavat



Keittiö skulle det vara, jag hade glömt ett i.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Herreje! Inte såg jag det! Lite pinsamt efter som det är mitt modersmål;)!
MEN, jag märker av en "ålders dyslexi" hos mig då jag verkligen inte ser om något är felstavat.

mvh, Anja

Marina sa...

Så det gick att ändra så lätt?
Vi hörs!

Anonym sa...

Vad bra att du fick det rätt.

Karin i Villa Grå sa...

Hi hi, jag hade inte märkt något ;-)

Aha, så du blir 40 snart? Jag inbillar mig att livet v3erkligen blir bättre och bättre ju äldre man blir, så jag hade inte haft någonting alls emot att bli 40 igår. Nu ska jag ägna fyra år åt att samla på mig vishet ;-)

Stor kram till dig!

Karin

Jenny sa...

Klart jag följer med dig. Klokt av dig att inte berätta , jag tror nämligen mamma får spader när hon får höra. Kramis och vi ses på lördag!!!

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Ska vallfärda till ClasOlsson och se om dem har sådana fina ark med alphabet även i snirkliga skrivstiler...fin idé.
Håller verkligen med om det Latara sade....livet blir bättre...eller som jag säger att åldras är som en bergsvandring en fin dag...ju högre upp man kommer ju vackrare blir utsikten.
Ha en underbar helg!
Petra