tisdag, juli 28, 2009

Baren är öppen



Ja man gör så gott man kan för att alla ska bli nöjda, det surras rejält bland alla blommor nu det måste vara slitsamt att vara en insekt för tillfället.


Så här blev det med dörren, där var bara en stor öppning och gräsklippningsmaskinen (som Pippi sa) var bara inkörd så man såg den i öppningen en trist syn tyckte jag.

Idag fortsätter semestern och jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra mer än att vi får besök i kväll och det är många timmar till att bara njuta av ledigheten.

5 kommentarer:

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Så duktiga ni är!
Fin dörr må jag säga, jag som själv älskar att snickra ;O)
Ha en fortsatt skön semester.
Petra

Marina sa...

Blev ju kanonbra! Skönt att du slipper blunda med ena ögat när du går ditåt.

Vi har varit i Smygehuk, Falsterbo o Skanör idag. Mysigt men mycket dyrt och flott där nere (I Skanör o Falsterbo)

Dags att titta till trädgården efter en hel dags frånvaro.

Har fått ok från Eva också nu. Ses!

Mamma sa...

Jag trodde det var en inbjudan till tvåbenta utan vingar.

Erika sa...

Fick lite tid att njuta ikväll. Skönt med en solig kväll efter så många gråa o regniga.

Hoppas du får chansen att njuta mer på din semester.

Virre sa...

Dörren blev ju toppen bra! Ibland är det skönt att inte ha något planerat tycker jag!
Nu vänder jag mig till dig igen med en bloggfråga; Jag har sett att många har en lista med bloggar dom läser och under varje länk så finns en bild från den bloggen, hur gör man? Jösses jag är ju totalt blogg.kappad som inte får till någonting! Det är kanske så enkelt som en instäkllning på blogger? Förmodligen inte..
Ha det gott! Veronica