lördag, mars 14, 2009

Trevlig helg!




Denna helgen är det Trädgårdsliv mässan i Malmö, jag missar den i år men om jag ska vara ärlig så imponerade den inte förra året på mej fast allt kan bli bättre så det hade varit roligt att följa med Rosenknopparna till Malmö idag.



Vi ska till urskogen i Småland istället, väntar bara på att Anders ska komma hem så ska vi packa ut i bilen och köra. Det blir en helg med korvgrillning och skogsvandring kanske lite fiske och mycket prat med goda vänner.

Ni får alla ha en bra helg!

7 kommentarer:

Marina sa...

Urskogen låter som ett ställe för mig! Härligt!
Jag hoppas på en bra dag i trädgården och vädret ser ganska lovande ut tycker jag.
Ha det så bra i helgen!

Erika sa...

Hoppas ni får en härlig helg i skogen utan en massa regn o snö.

Lily of the valley sa...

Den imponerade inte så mycket på mig i heller! Det fanns en del fina
"utställare" men mässan var inte så väl genomtänkt, fast det var ju första året och då kommer får man en del "barnsjukdomar" på köpet. Detta året kommer nog många många besökare. De har gjort mycket reklam i tidningar och radio och intresset för trädgård accelererar för varje år. Så i år blir det SUCCÈ ;-)
Härligt att åka till Småland och njuta av dagen med familjen. Vackert väder har det blivit :D)) Nu är det väl vår ;-)
Ha de gott
Kram Lily

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Önskar er en mysig helg i Småland.
Vet ej om jag tar mig till Mässan imorgon, vädret var alldeles för fint idag, då ville jag bara vara i trädgården och rensai rabatterna.
Skulle vara kul att träffa Annika och Cilla imorgon där på Mässan men få se hur det blir.
Kram, Petra

Mia sa...

Vilken härlig blogg jag hittade hos dig. Har länkat så att jag hittar tillbaka, hoppas det är okej. :)

Kram Mia

Annika Christensen sa...

Du missade igenting!!
Fast jag fick träffa några Rosenknoppar och det var ett trevligt gäng må jag säga.
Klokt att åka till skogen.
Låter mysigt.
Ha det gott
Annika

Anonym sa...

Ja det blev en jätte fin och trevlig helg uppe hos min skogsmulle. Nästa gång får det bli en riktig lång promenad i skogen.
Kram på dig, mamma.