lördag, juni 06, 2009

Stockholm



Springsteen i 4 grader och regn på Stockholm stadion var inte samma som en skön sommarkväll på Ullevi men han rockar och händer och fötter domnade bort efter en stund så då spelar inte kylan någon roll.


Vi hann med en runda till Designtorget på Sergelstorg, se Globen på avstånd, gå i gamla stan och kika in i Christina Schollin änglaaffär som inte var något att se om jag får säga mitt. Vi tog ett glas vin på cafe Mistlen och värmde oss innan konserten sen på fredagen var vi på Skärholmens köpcenter och shoppade kläder.

Nu tittar solen fram och jag ser fram emot en träff med rosenknopparna i eftermiddag sen får jag nog hålla mig hemma framöver för barnen börjar tycka vi är borta lite för mycket.

2 kommentarer:

Marina sa...

Ja, det är nog bäst du håller dig hemma nu ett tag!
Maila gärna bilderna du tog i dag. Min kamera var ju för dåligt laddad för att tas med, tyvärr.

Mysig kväll!

NinaH sa...

Tycker som du om CSs änglabutik. Men det finns ju mycket annat i Gamla stan...som tur är!;-)
Tack för trevligt sällskap idag!;-)