måndag, juni 22, 2009

Spalje



Precis när det är som skönast och varmast och jag har kommit igång så är det dax att klä på sig för att sticka till arbetet.
Jag är glad för er alla med semester, tro inget annat, fast jag vill med vara ledig en dag som denna.

Har i alla fall hunnit med att hämta lite äpplekvistar varav några hade slagit rot så de planterade jag i kruka får se om det blir något av det och resterande använde jag i trädgårdslandet till sockerärterna.





En väldigt enkel spalje som förhoppningsvist ska fylla sin funktion.
Nä nu måste jag rusa ser jag.

7 kommentarer:

Marina sa...

Jag lider med dig som måste åka o jobba idag. Det är härligt ute!
Vilken söt spaljé di gjort. Du är så kreativ!
Vilken söt potentilla du har överst i inlägget idag. Jag gillar dem mycket. Ses i övermorgon!

Erika sa...

Att avbryta trädgårdsjobbet en sån här solig dag kan itne vara roligt. Hoppas du hinenr njuta lite mer av solstrålarna till kvällen.

Anjas Hill sa...

Enkelt är vackrast!/Anja

NinaH sa...

Potentilla söt! Namn?
Fiffig & fin spaljé till dina ärtorna! Mina fick idag bara "vanliga traditionella" trådar att klättra på, dom!;-)

Mittljuvaskafferi sa...

Det var enkelt och snyggt, Man tager vad man haver =0)
Vi ses på Onsdag hoppas jag!

Lily of the valley sa...

WOW! Vilken header!!!!!
Jag gillar din spaljé, säger som de andra. Enkelt är vackrast :D
Ha de gott
Kram Lily

Jenny sa...

Du är så piffig=))

Kanske kan ta en promenad på torsdag fm, du var väl ledig då??

KRAMIS