torsdag, januari 01, 2009

Nyårsafton!



God fortsättning på 2009!


Hoppas ni hade en bra nyårsafton, det hade jag.
Vi följde planen med grillning vid badplatsen och bastning innan vi skulle byta om till maskeradkläderna




Jag var en ängel





och Tilda en vampyr



Känner man oss ser man att vi har bytt färger för jag är mörk och Tilda blond.

I dag ska vi bli bjudna på mat av våra "inneboende" något vi ser fram emot, alltid gott med grekisk mat sen tar vi det lugnt och njuter av det nya året vilket förmodligen innebär en bra film och popcorn.

6 kommentarer:

Marina sa...

Men så fina ni är! Har Matilda färgat håret på riktigt eller bara peruk?
Låter bra att bli bjuden på mat, skulle jag också vilja bli idag. Vi har precis varit nere vid sjön och Erica o Oscar är kvar och åker skridskor. Ronja vill inte lämna dem så jag slet o drog. Nu ska jag göra fika och sen ringa hem dem från isen så vi kan få lite i oss.
Hoppas ni får ett jättebra år!
Jag kör in tjejerna i morgon bitti till tåget.

Lily of the valley sa...

God fortsättning!
Så kul med maskerad :D Vad fina ni är!
Låter underbart att bli bjuden på grekisk mat! Jag älskar den maten :-D
Kram Lily

Anonym sa...

God fortsättning själv Millan på detta Nådens År 2009!

kram, Anja

Anonym sa...

God fortsättning på det nya året!!! Va Tilda var lik dig i det mörka håret, och du var ju inte lik dig ett dugg.
Kram mamma.

NinaH sa...

Vilken vacker ängel... och ruskig vamyr!;-)
God fortsättning på det nya året!

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Så kul att se er utklädda till dessa roliga varelser!
Kan verkligen förstå att ni hade en underbar Nyårsafton. Det hade vi med, men längra än till perukker och hattar kom vi inte, haha.
Ha ett underbart 2009 !
Kram, Petra