onsdag, december 17, 2008

Utmaning











Anders får alltid en julgrupp på jobbet till jul men detta året dristade jag mej till att pynta om den, tycker att den blev lite roligare så.





Fick utmaning av Jenny och Kristina som jag ska försöka svara på.

Regler:
Publicera reglerna på din blogg
Svara på de sex 8-sakerna
Meddela de utmanade på deras bloggar

8 favoritprogram
Jag är dålig på att följa tv program men några som jag väljer att se på är:

Friends - en stående favorit
Thats 70s show
2 and a half men
Mord i sinnet
Mord i Midsomer
Medium
Ghostwisper

8 saker jag gjorde igår

upplevde ett jordskalv
jobbade
handlade julklappar
köpte julgran
åt skumtomtar
tittade på Taken med Liam Neeson
sen tog dagen slut....


8 saker jag ser fram emot

fredag när kusin Daniel med flickvän kommer
fredag när det äntligen är jullov för barnen
min lillsemester de närmsta två veckorna
julafton
Villes 9 årsdag den 28/12
nyårsafton
tulpaner
våren
när bilen är lagad


8 favoritrestauranger

Hmm jag brukar äta dagens på Östermalmskrogen
eller Rose Garden
annars vet jag inte


8 saker på min önskelista
vingar till mitt Thomas Sabo halsband
matberedare
snö till jul
en fungerande bil
Nokia D90 kamera
behöver nya tröjor men vet inte hur de ska se ut..än.
stövlar
vinstlott


Jag bryter lite här mot reglerna för de flesta verkar redan ha haft denna så jag skickar inte den vidare

5 kommentarer:

Jenny sa...

Ja julgruppen blev finare så. Din snälla man kör mig till stan. Vi ses på lördag. Kram Jenny

Min Gröna Täppa sa...

Visst kan man tro att jag är värsta morgonmänniskan eftersom jag redan satt och bloggade när jordskalvet kom, men det är jag inte! ;0) Vet faktiskt inte varför jag var uppe så tidigt just då, kände kanske på mig att något skulle hända??

Julgruppen var klart snyggare i din version!

Ha det gott!

Living by Milla sa...

Så fint du piffade till julgruppen!
Rolig utmaning.;)

kram Camilla

Marina sa...

Piffa om kan man väl få göra. Klart bättre än utgångsläget.
Jag nöjer mig med granar nu, men tack ändå. Den jag tog in stod i Lugnet men det är ju ändå ingen som ser den där ute i jul och där finns en utanför också.
Jag måste ha tänkt fel med pengarna du ska ha tillbaka, Det måste ju blir 35 kr elle är jag helt fel på det? Jag fick 100 och du skulle betala 45. Du fick 20 då är det väl 35 kvar???

Lily of the valley sa...

Du har något att hämta hos mig :D

Ha en mysig fjärde advent
Kram Lily