torsdag, december 31, 2009

Gott nytt år!



Killarna har nytt spel så det är inte lätt att samsas om datorerna här (vi har två) men nu kunde jag sno åt mig lite tid mellan att Matilda haft den till killarna ska ha den.
Egentligen vet alla att det är min dator och de brukar lämna den när jag behöver men det är lite nyhetens behag över de nya spelen och Matilda sitter vid dator när hon redigerar sina bilder, det är hon som tagit bilderna till headern och även denna på bladet i inlägget. Jag har inte varit så flitig med kameran och hon är snäll som låter mig använda hennes bilder, då kan jag inte klaga på att hon har datorn.

I dag är det nyårsafton och vi ska köra ner till Malmö med familjen Nilsson och fira in det nya året.
Det blir väldigt lugnt med bowling och middag sen snax på hotellet och kanske ett dopp innan de stänger poolen.

Och med detta önskar jag er alla ett gott nytt år med förhoppningar om att vi ses och hörs även nästa år!

14 kommentarer:

Marina sa...

Låter som ett lite ovanligt men härligt nyårsfirande.
Ha det så bra och gott nytt år!

Mamma sa...

Här lite av samma sak alla vet att det är min dator, men jag får snällt be om tid att få använda den.
Ha ett Gott Nytt år så hörs vi nästa år.
Ni är välkommna på tårta och kaffe 2 Januari.

Annika Christensen sa...

Det där känner jag igen att man måste själa sig lite tid vid datorn.
Fast just nu har vi inga barn hemma.
Gott Nytt till dig också
Annika

SKOOGSTROLLET sa...

Ja, även om vi bara är två så får man kräva rätten till sin egen dator med jämna mellanrum.Tydligen tror män att det de vill göra är mycket viktigare och dessutom måste det göras bums. Jag kan då minsann få vänta både länge och väl när jag behöver den för jobbsökande och annat. Lite bättre har det väl blivit med min sedan processorn på grafikkortet la av, då ids han inte sitta här längre.

Klart jag fortsätter följa din blogg.

Gott nytt år på dig och din familj!

mitt gröna hjärta sa...

Ha ett riktigt Gott nytt år, hoppas ni får en mysig kväll!
Jenny

Pappa sa...

Gott Nytt År på er! Kan inte glömma den fantastiska nyårsafton 2008! Hoppas vi kan göra något liknande igen något annat nyår!

Karin - Mina Rum sa...

Gott Nytt År!
Hoppas att du får ett riktigt bra 2010.
Kram! Karin

gittan sa...

Det där lät ju som ett ovanligt men härligt nyårsfirande! Men det får mig att undra vilken bowlinghall som har öppet denna afton?
Gott Nytt År / kram gittan

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Kan tänka mig att det var Big Bowl.
Låter mysigt att sover över på hotell.Önskar dig ett riktigt gott nytt år.
Kram, Petra B.

Växthusmadam sa...

Vilken fin startbild du har!
Det är nog det bästa jag gjort på länge när jag köpte egen liten bärbar dator, bara för att kunna sitta och blogga när jag vill! Nu har jag gjort en liten blogghörna i sovrummet som är bara MIN! Känns väldigt mysigt!
Ha en god fortsättning på det nya året!
Växthusmadam

Mittljuvaskafferi sa...

Gott nytt år! Vilken härlig och ovanlig nyårsfirande, Det kanske man skulle göra någon gång.
Ha de bra!
Kram / Birgitta

Madicken sa...

Gott Nytt År!!!

Vilka underbara bilder hon tar, Matilda... men sådan mor, sådan dotter! =O) Hoppas att allt är väl!

Missa inte inlägget på RK!

Kramis Victoria

NinaH sa...

Fin bild från Matilda!
Förstår att ni hade en mysig nyårsafton! Ett riktigt Gott Nytt År tillbaka till dig!

Anjas Hill sa...

God fortsättning på detta nya fantastiskt vackra årsstart!/Anja