söndag, maj 31, 2009

Mallorca



Det har varit underbara fyra dagar med mycket sol, bad och god mat o dryck allt i goda vänners sällskap.

Vi bokade allt själva och var nog lite nervösa att det inte skulle fungera men det har gått som på räls. Lägenheten var över förväntan, stor med ett perfekt läge mitt i Magaluf och bara några meter ner till stranden.

Vi har inte åkt på semester utan barn innan men tom det gick bra, jag saknade dem bara lite ;)

Visst är underbart kort men nu är jag bara hemma tre dagar sen åker vi till Stockholm och gissa vad jag ska göra där?
-Han är född 23 september 1949 i Freehold, New Jersey, USA, är en amerikansk rockmusiker. Han är sångare, gitarrist och låtskrivare. Han kallas även för The Boss.

Jepp, det blir ett konsertbesök på Stadium för några timmar med Bruce Springsteen.

6 kommentarer:

Marina sa...

Jaha, så då är ni hemma igen. Jag vet inte vilken resa jag avundas er mest, den till Stockholm eller solen. Hm, svårt faktiskt.
VIlken vecka du har framför dig nu när jag tänker efter. En hel del inbokat. På lördag blir vi inte så många men jag har sagt att du och jag kommer i alla fall.
Hämtar dig i morgonkväll om du vill.

Kram!

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Låter som en härlig liten resa, och Bruce Springsteen, ahhhh....
Ha det bra, Petra

Daisy sa...

Låter som en mysig liten semester, ja vissa har det bra både resa och konsert! ;)
kram

Erika sa...

4:e juli förra året var en helt underbar kväll. Hoppas ni får en lika härlig kväll med Brucan.

Jenny sa...

Tack för en underbart härlig semester. Kram Jenny

Mittljuvaskafferi sa...

Oo vad härligt med semester, själv ska vi till Kreta i juli, det blev bestämt i all hast igår. Jag kommer att räkna ner tills vi lyfter=0)
Hoppas vi ses hos Malin!
Kram /Birgitta