måndag, maj 25, 2009

Veckans höjdare



Veckan som gått har liksom bara passerat på något vis, jag var ledig i torsdags sen har jag jobbat resten av dagarna och på min lediga tid har det varit en del träffar med vänner och familj som bla firat sina födelsedagar.
Därutöver har det varit trädgårdsarbete fast att skriva arbete tar mig lite emot eftersom jag väljer att jobba i trädgården, jag gör det för jag tycker det är kul och jag hämtar kraft i att vara ute och dona och greja.

Så denna veckans höjdare får nog vara att vi ser början på sommaren nu med allt fler blommor som slår ut i sin fulla prakt.


En underbar Iris




Akleja




Och utblommad Humleblomster



Min höjdare i veckan som gick är en hyllning till försommaren.

4 kommentarer:

Anjas Hill sa...

Vilken otroligt vacker bild nr 1 är! Den är en riktig symbolbild (för något?)!
Fina bilder du bjuder på idag!/Anja

Anonym sa...

Fina blommor! Det är så mycket på gång nu att man verkligen får anstränga sig för att lyckas hinna njuta av allt.
Ska vi åka ihop ikväll? /Marina

Lily of the valley sa...

Underbara bilder:D
Njuter i fulla drag av allt som finns runt omkring :D
Ha en fin vecka
Kram Lily

mitt gröna hjärta sa...

Å vilken vacker iris!!! Och Aklejan är ju förstås också underbar, riktiga höjdare allihop!
Ha det bra! Jenny