lördag, september 05, 2009

Award


Jag har fått en award av Jenny, tack så mycket.
MEN....det ligger ett krav till utmärkelsen, att skriva en lista med tio punkter om mig själv!
Här kommer det:
  • jag gillar choklad, är smått beroende av det periodvis
  • jag är teknisk, är familjens datasupport
  • jag kommer sällan ihåg födelsedagar utan måste påminnas då även om åldern, dock inte mina barns
  • jag tycker om att läsa, gärna deckare eller något som baseras på sanna händelser
  • jag har några hundra LP-skivor som jag samlade på mig innan det fanns cd
  • jag ska gå en silversmides kurs i höst
  • jag längtar till solen och värmen, vill kunna åka utomlands oftare
  • jag har köpt biljetter till Lars Winnerbäcks konsert i november
  • jag är nöjd med årets trädgårdssäsong och hur min trädgård har utvecklats
  • jag trivs med mitt liv!


Sen kan man skicka vidare och det är ju frivilligt men jag är nyfiken på mamma och pappa Kaos och fru Humlabumbla för de är nya bloggare för mig.

5 kommentarer:

Marina sa...

Den där kursen låter ju hur kul som helst! Blir säkert jättefina grejer du har med dig därifrån, du är ju bra på sånt.

Jag har hunnit en del där ute idag och det är jag nöjd med.
Hoppas ni har en bra lördag! Kram!

NinaH sa...

Grattis till utmärkelsen... och kul läsa de tio intressanta & roliga svaren!;-)

Erika sa...

Härligt att trädgården har gett dig det du önskat.
Silverkurs är inte helt fel att se fram emot när det blir mörkt ute.

Virre sa...

Tack! Då har jag något att sätta tänderna i nu i dagarna som kommer!
Roligt att läsa lite mer om dig!
Må så gott! Veronica

Anonym sa...

Ja visst blev ditt hals smycke jätte fint. Alla dina foto är också fina och det är alltid roligt att gå en runda i din trädgård. Kram mamma