söndag, februari 01, 2009

Månadsbild




Har sett på en del bloggar att man börjat med månadsbild vilket innebär att man fotograferar samma vy den sista varje månad. Det är Camilla med sin fotoblogg som har startat det

Blev så sugen på att haka på att jag inte har kollat om det finns några bestämda regler eller så utan jag gick ut och fotade vår uteplats.

Det är inte någon munter syn idag det får jag nog medge men här är underbart att sitta på sommaren och jag har en liten hemlig dröm att bygga en pergola över den men det är inget som vi har bestämt. Än.

Ser i alla fall att jag inte får glömma måla dörrarna i år. Och jag ska kanske ta in mattan innan snön förstör den.

6 kommentarer:

Camilla Alvén sa...

Hej!
Då har jag länkat till dig.
Regler:
Ta en bild av samma motiv en gång per månad.
Lägg upp bilden den siste varje månad.
Visa dina månadsbilder i höger/vänster spalt så att alla kan se hur årstiderna växlar.
Ha det bra
Camilla

Photos by Storm sa...

Jaha då får vi se hur din altan kommer att förändras under året, kul/Lis

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Hej du, det är minsann en underbar idée. Går väl lika men varje 1:a i månaden bild också. Spännande att följa din uteplats igenom året.
Trevlig kväll.
Petra

HelenJ sa...

Visst är det en kul idé!
Förresten ser väl det mesta trist ut så här års - min bild var ju inte så kul heller. Men det kommer de att bli! =)
Ha det bra
/Helen

Min Gröna Täppa sa...

Kul idé, jag tror att man kan bli förvånad över hur mycket en plats egentligen förändras under ett år!

Ha det gott!
/Kristina

Erika sa...

Jag är också lite sugen på att hoppa på det här tåget. Tror du att det är försent nu?