fredag, september 26, 2008

Limeted edition och andra fynd

När dagarna blir kortare och vi är inomhus mer kommer inredningspysslaren fram i mej, gillar att ta fram ljus och sätta i grupper, ännu mysigare när dom är tända på kvällarna men det blir inte så bra bilder då.
Kan inte låta bli att köpa på mej lite nytt när man springer förbi nåt.



Fruktkorg från Village



Ljusstake från Hemtex



Den randiga vasen kostade 5 kr på Eko och är nog egentligen ett glas



Limited edition på wettexduk med hjärtan och rosabandet och Center med päronsmak



Jag har fått upp ljushållaren i betong under keramikkatten som är en vinst från ett konstlotteri jag är med i


Längtar tills vi kommer iväg till IKEA så jag kan ta itu med sovrummets färger och byta till vitt nu är det lite blandat och oorganiserat.



Ville ser bättre ut i anskitet och svullnaden håller på att lägga sig men han är lite blåare i tonen mellan ögonen.

Ikväll är vi bjudna till 9:an på middag, skönt att sätta sig vid dukat bord hos goda vänner!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja visst känns hösten som en tid då man gärna vill skaffa sig lite nytt i hemmet.
Iittalas fina lilla bägare (eller vad det nu heter) och ljusstake i samma stil är fina!
Den lilla kattmasken var jättesöt!

mvh, Anja

NinaH sa...

Så bra Ville hämta sig!
Vackra saker du hittat!
Center med päronsmak????? Oj. Har jag aldrig provat! Kanske man ska?;-)
Du Millan- jag svarade på din kommentar (i anslutning till din- på min blog). Blev lätt fnissig när jag sist var här & såg att du var ner till Rhodos du också! Och just till Sun Garden!;-).....

Susanne Lindén sa...

Va´fina saker du handlat! Ljushållaren i betong gillar jag skarpt. Har du gjort den själv? Vilken otur lillkillen haft! Men så är det ibland...en olycka kommer sällan ensam. Minns hur det var när barnen var små.
Ha det bra!

Marina sa...

Visst är det kul att fix inne nu. Gärna med ljus! Sitter vid nya bärbara datorn nu, hur bra som helst. Ska bara se till att ingen spyr i den!
IKEA är aldrig fel och det är inte andras mat heller. Ha det bra!

Jenny sa...

Tack för igår, hoppas ni har en bra helg i Markaryd, vi hörs kanske imorgon, så får vi bestämma mer om Ikea!! Kramis