måndag, november 22, 2010

Lite smått




Fler minigranar, jag satte tre små i en eldkorg.
Borde haft lite mossa runt det hade blivit snyggare men men nu blev det så här istället.
Det är Hosta i kitteln bakom och där är inte vidare snyggt, man kan kanske gömma det vissna med lite granris eller nåt?


Vi fick tulpaner när vi firade våra födelsedagar och de stod länge, över en vecka, och var så fina. För mig lovar egentligen tulpaner nyår och en stundande vår men jag blev glad för dom ändå.

Ha en underbar vecka!


4 kommentarer:

Anjas Hill sa...

Den där ved"korgen" kan man ha till mycket - ser jag! Snyggt!/Anja

Marina sa...

Ja, tulpaner är år och ljus för mig men de var så klart fina ändå, era.

Minigranar ska jag sno i veckan är det tänkt . Hoppas att det inte blir mörkt för snabbt på onsdag då jag ska sluta lite tidigare.

Kra

NinaH sa...

Så fint du gjort!
(Äntligen tillbaka i blogvärlden. Och det är härligt!;-)...)

Malin sa...

Jag tycker det blev fint även utan mossa. Och härligt med tulpaner.
Kram