torsdag, september 02, 2010

Äntligen!


Efter denna ljuvliga sommar kan man tänka att man inte skulle behöva mer sol och bad men jag kan säga att jag längtar ner efter god mat, bad, värme och avkoppling på hög nivå.
Vi ska bo på Blue star club dem &spa resort i Turkiet, det är första gången vi åker dit och det är första gången vi har all inclusive och det är första gången vi åker med fam Nilsson.
Jag hoppas vi prickade rätt på alla val ( det sista med resesällskapet är jag inte orolig för förstås )

Ha det bäst tills vi hörs igen!

8 kommentarer:

gittan sa...

Oh, så härligt det låter! Hoppas ni får en underbar semester / kram gittan

Anonym sa...

HA det så härligt! Kram Marina

Med fingrarna i (j)orden sa...

Ett par rullebörar med perenner och solsemester på det. Vilken tur du har! Hoppas ni får det riktigt skönt,
Eva

Camilla sa...

Hoppas det går bättre nu, jag har haft problem med att kommentera hos dig, fattar inte vad det beror på.

Jag vill i alla fall önska er en riktigt skön resa!!
Kram från mig!

Karin - Mina Rum sa...

Hoppas att ni får det riktigt najs. Skönt med lite värme nu när det emellanåt känns som höst.
Kram!

Anjas Hill sa...

Ha det så jätteunderbart!/Anja

NinaH sa...

Mmm- ha det så gott!!;-)

Anonym sa...

Hej! Försöker genom detta komma i kontakt med dig för att jag har hört att du håller på med betonggjutning. Min far arbetar tillsammans med Dan som tipsade om din sida. Det är nämligen så att vi är ett gäng tjejer som ska ha möhippa och den blivande bruden har länge sagt att hon skulle vilja prova på att gjuta något i betong. Så nu letar jag efter någon som kan hjälpa oss med detta. Typ hålla en liten snabbkurs. Så jag undrar nu om du har möjlighet till detta eller om du känner någon som skulle kunna göra det. Jättetacksam för svar! Hör gärna av dig till mig på lisacha78@hotmail.com
Mvh Lisa