söndag, augusti 10, 2008

Bröllop

Kan berätta att det var ett underbart bröllop igår med gott om både tårar och skratt.
Jenny var såklart dagens vackraste och Tobbe förmodligen dagens stoltaste.
Jag har tagit mig friheten att lägga in några bilder på deras bröllopsvals i veckans fototriss



Jag var och blev sminkad och fick håret uppsatt hos Maria och blev väldigt nöjd med det annars har jag spikrakt hår så det var kul att göra något annorlunda.

Klockan var ganska sent innan vi kom hem så jag känner mig lite sliten idag, tror att jag ska slänga mig i soffan ett tag.

8 kommentarer:

Marina sa...

Så fina dom är, brudparet alltså. Din frisyr blev ju kanonbra, hade gärna sett en bild framifrån också på dig.
Jag föreslog "Det gårtfulla folket" med Erica fastnade int för den. Som det ser ut nu så blir det en från tarzan filmen, "Du finns inom mig" med lite omgjord text. Hon är ute i skogen och övar nu. När hon övar vill hon vara helt säker på att ingen människa hör henne så hon tog Ronja med sig och gick i väg.
Musikalen var hon jättenöjd med men hon sa att det itne går att jämföra film och musikal. Det är två olika saker och varje grej är bäst på sitt sätt.
Jag har precis varit på Kiaby loppis och fyndat ett sånt symaskinsunderrede som du köpte för ett tag sen. Glad blev jag!
Ha det skönt på soffan idag.

Anonym sa...

Du är jätte fin!!!!!!!!!!!
Hoppas det gick bra att jobba trots lite sömn.
Kram mamma. Vi hörs.

Anonym sa...

Alltid lika kul att besöka din blogg och så klart i synnerhet idag när jag fick se bröllopsvalsen.Och du Millan om jag glömde,så säger jag det nu; du var så vacker i lördags.
Kram Majgret

NinaH sa...

Trevligt med bröllop! Vackert brudpar & vacker frisyr på "gästen" också!;-)

Jenny sa...

Säger som mamma, du var jättevacker. Tack för en super trevlig kväll.
Nu ska jag köra en runda till stan, och fixa lite till Bulgarienresan. Vi kan väl höras en runda ikväll, kanske ta en promenad. Kram Jenny

idémakeriet sa...

Hej, Jag letade på nätet efter en kurs i betonggjutning och då dök din blogg upp för du har varit på kurs någon gång läste jag.
Jag ville fråga dig vårt du har varit på kurs och om du kan rekommendera den. Jag vill nämligen ge min vännina en kurs i betonggjutning som present och vill gärna själv också prova på.
Roligt förresten att jag hittade dig, jag har passat på att kolla runt hos dig lite grann.
Ha en skön dag.
Gerda

idémakeriet sa...

tack för tipset, jag ska kolla hennes blogg.
Kram Gerda

Britt sa...

Vilken fin hår uppsättning. Vackert brudpar.//Britt