tisdag, juli 09, 2013

Tack


Era krya på dig hälsningar hjälpte!
Tack så mycket.
Jag är fortfarande svullen vid örat men betydligt bättre och enligt doktor Jorge som jag träffade igår så var det bara vatten som var farligt för mig (i örat då) så jag tränade faktiskt idag och det kändes kanske inte som jag flög fram men jag kämpade på och var så nöjd och glad när det var över både över mig själv och det trevliga sällskapet.
Nu väntar jag bara på Mord i Midsomer sen är kvällen fulländad (nja men jag kom inte på nåt annat ord).

Ha det gott!
 

1 kommentar:

Marina sa...

Jag är också jättenöjd med kvällens träning. Hade lite farhågor att intervallerna skulle bli för tuffa men vi gjorde bra ifrån oss alla tycker jag. Coreövningarna känner jag redan i ryggen så de tog där de skulle :)

Håll nu vattnet borta från örat så du snart är helt frisk igen.

Kram