lördag, juli 20, 2013

Semester


Jag är inte pryl eller märkes galen, kan bero på att jag sällan har råd med min egen smak och då får det oftast vara men nu nu har jag fått ett par Gardengirl byxor.
Förvisso hittade i en outlet butik så de är säkert en gammal modell men det är sådana som jag ville ha med hängsle. Jag lider lite av det problemet att jag stundom visar rumpan ni vet när tröjan kasar upp lite samtidigt som byxorna kasat ner lite, inte snyggt på nån.
Nu kommer det aldrig att hända inte med mina nya hängselbyxor.

Så nu blir det inga fler bilder på mig.



Nu har jag semester i fyra veckor och inget alls planerat eller jo jag tänkte pyssla med både det ena och det andra beroende på väder och vind fall det blir ute eller inne oavsett vilket kommer jag att njuta av ledigheten.

Ha det gott!
 

3 kommentarer:

Marina sa...

Fina byxor, ja fin är ju hela du så klart! Jag köpte ett par av deras shorts med kjoldel framtill på rea/outlet i vintras. Älskar dem och bor i dem!

Härligt att ha hela ledigheten framför sig. Vi får höras om vi ska göra någon tur framöver.

Hoppas du snart är helt träningsklar igen så vi kan fortsätta peppa och inspirera varandra. I morgon (om det inte är helt galet varmt) ska jag ta min 1 km slinga och springa intervaller på den. Tänker ta ca 400 m snabbt och sedan jogga ca 600. Det ska jag göra fem gånger tänker jag. Sen blir det någon mag och ryggövning efter det. Har jag planerat det så jag brukar jag hålla det (med undantag av för varmt för det mår jag inte bra av).

Ha en härlig semester!

Kram

Anonym sa...

Visst är dom fina och du med ;)
Jag har ju sällan mer än bikinin på i trädgården anv. inte ens det supersmarta trädgårdsförklädet jag själv säljer (från Eldgarden)trots att det hänger ett här hemma. Det trodde jag fungerade bra till bikini "hihihi"Men jag är som jag är.
Ha det gott och njut av din semester / Kram gittan

Erika sa...

Jätte fina byxor och roligt att få se dig på bild!